Revista CERNA

Artigos de Educación ambiental. Revista CERNA, medio ambiente e ecoloxismo da man de ADEGA

A-prender!

Ramsés Pérez

CERNA Nº 91 - Transición ecosocial xusta

Páx. 27

A sección A-prender! explica o que son os bugallos das árbores.

Ciencia cidadá

Cosme Damián Romay Cousido

CERNA Nº 91 - Transición ecosocial xusta

Páx. 48-50

GBIF.ORG: o nodo global de dados de biodiversidade

Mar de Antela. Educando doutra maneira

Lucía Parente Romero e Horacio González Diéguez

CERNA Nº 91 - Transición ecosocial xusta

Páx. 37-40

Mar de Antela é un traballo de Aprendizaxe Baseada en Proxectos feito no IES Lagoa de Antela (Xinzo de Limia)durante o curso 2022-2023. O seu obxectivo foi achegar a importancia da fauna mariña ao alumnado de 1º da ESO,dun xeito significativo e participativo. Durante un curso, as materias de Plástica, Tecnoloxía e Bioloxía colaboraronpara que a rapazada coñecera a fauna mariña galega, descubrise diferentes técnicas de fabricación, fora quen decrear modelos da fauna galega en 3D e construíse esculturas a escala real que hoxe recrean un museo de historianatural no corredor do centro.

Limpezas ecolóxicas na Coruña: por unhas praias e ríos sen plástico

Itziar Díaz

CERNA Nº 89 - Cabalos Salvaxes en Galiza

Páx. 38-39

Por segundo ano consecutivo, a cidade da Coruña aposta polas limpezas ecolóxicas e pola ciencia cidadá a través de limpezas de praias e de ríos para dar un toque de atención sobre a problemática do lixo nos espazos naturais.

Fluviatilis: ADEGA mergúllase nun proxecto estatal para o coidado dos ríos

Uxía Iglesias / Redacción Cerna

CERNA Nº 89 - Cabalos Salvaxes en Galiza

Páx. 41

O Proxecto Fluviatilis, no que participa ADEGA canda a outras catro entidades conservacionistas do Estado, busca protexer os ríos fronte ao cambio climático mediante solucións baseadas na natureza, así como fomentar actitudes que redunden nunha mellora dos ecosistemas fluviais.

Educação Ambiental no Brasil: Esperança Renovada!

Sandro Xavier de Campos

CERNA Nº 88 - Galiza contra a vaga eólica

Páx. 31-33

A educação ambiental (EA) no Brasil é pautada por um movimento que evoluiu rapidamente nos últimos 50 anos. Em um passado não tão distante, o Brasil figurava como um dos protagonistas em relação a políticas e documentos em uma vertente de EA crítica. Nos últimos 4 anos houve um retrocesso devido a interferências de correntes político-ideológicas pautadas pelo negacionismo. Com a esperança renovada de que a partir de 2023 o Brasil volte a colocar a EA como um tema de protagonismo a ser discutido por toda a sociedade, proponho escrever esse texto trazendo um resgate histórico de seu desenvolvimento em meu país.

Revista CERNA
Avenida de Castelao, 20-Baixo 15704 Santiago de Compostela
Tlf/Fax: 981 570 099 Email:cerna@adega.gal
Edición: Ronda Fontiñas, 180 Entrechán. 27002 Lugo
Tlf: 982 240 299 Email: cerna@adega.gal